شروع کار وبلاگ نیکیشروع کار وبلاگ نیکی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

چـرنـבیـات ـِـ یـہ בخے

خاطره ی روز شنبه 29/1/91 :)

1391/1/29 20:30
نویسنده : :|
275 بازدید
اشتراک گذاری

هه هه....

امروز واقعا خیلی باحال بود..هه

niniweblog.com

خانم امین پور بود که گفتما.....

niniweblog.com

امتحانی که هفته ی پیش بود رو گذاشت امروز....دیروزم گذاشت شنبه و ما هم شنبه ٣ تا امتحان داریم و با فارسی می شد ٤ تا...ما هم بهش گفتیم خیلی سخته برامون اونم کلی جیغ و داد کرد و به بهار گفت خفه شو!!!!!!!!

niniweblog.com

بعدم از یک گروهی که دو جلسه پیش هی ازشون پرسیده بود دوباره پرسید :)

niniweblog.com

(کلا" خوشحاله :))

خلاصـــه با هزار و یک بدبختی پرسید و اونا هم با کلی کمک از علم غیب متاسفانه نمره ی خوبی نگرفتن....

niniweblog.com

بازم خلاصه...بچه ها نقشه کشیدن که مدیرمون،خانم کاروان،زنگ تفریح بیاد تو کلاسمون و ما اعتراضامون رو بهش بگیم...

niniweblog.com

منم رفتم به بهانه ی آب خوردن بیرونِ کلاس و رفتم توی دفتر.

niniweblog.com

به خانم کاروان سلام کردم و بهش گفتم:«میشه زنگ تفریح چند لحظه بیاید تو کلاسمون؟»(البته خیلی هم مودبانه!!)(باور کنید)

niniweblog.com

اونم تخلیه اطلاعاتیم کرد و آخرش بهم رو دست زد و گفت:«شما که امتحانو عقب میندازین بالاخره باید یه روزی بیوفته دیگه»

niniweblog.com

(ببخشیدا ببخشیدا ولی میخواستم همونجا خفش کنم:()

منم گفتم خودشون هی عقب انداختن اونم با من کل کل میکرد و میگفت هرچی خود خانم امین پور میدونن..

niniweblog.com

خلاصه منم بد جوری حالم گرفته شد و گفتم هرچی صلاح میدونین اگر خواستین بیاین....

niniweblog.com

ما هم زنگ تفریح رفتیم اعتراض کریدیم و بالاخره شد سه شنبه..

niniweblog.com

حالا باحال ترش سر امتحانات ترم بود هرچی میگفت ما میگفتیم نه...ما اون روز فلان امتحان رو داریم

niniweblog.com

یه دفعه ای...

niniweblog.com

دیگه صداش در اومد و پاهاش رو کوبید زمین و صداش در نیومد(فکر کنم داشت سکته میکرد)

niniweblog.com

رفت خانم کاروان رو اوورد و یه وضعی...

niniweblog.com

حالا این از این...من فردا امتحان علوم و آزمون علمی مرحله دوم دارم اومدم مثل این بیکارا خاطره مینویسم...

niniweblog.com

میشه برام دعا کنید هر دوتا امتحانامو خوب بدم؟؟؟مرسی:)

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)