شروع کار وبلاگ نیکیشروع کار وبلاگ نیکی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

چـرنـבیـات ـِـ یـہ בخے

یک شنبه.......

1391/2/17 14:12
نویسنده : :|
281 بازدید
اشتراک گذاری

وااای خیلی بده......

niniweblog.com

عموم رفت...

niniweblog.com

رفت تا حداقل دو سال دیگه....

niniweblog.com

خیلی خوش گذشت موقعی که بود....

niniweblog.com

دلم براش خیلی تنگ شده....

niniweblog.com

حالا ولش کنید....

niniweblog.com

چند روز که براتون چیزی ننوشتم یا پیش عموم بودم یا درس میخوندم....

niniweblog.com

خلاصه این طوریا..

دیروزم امتحان ادبیات با خانم امین پور داشتیم که خیلی حالمون گرفته شد....

niniweblog.com

من ٧٥/١ نمره غلط دارم که اگه خانم امین پور لطف کنه و هرچی ما میگیم نگه:نه!!!!

انشاالله ٢٠ میشم...

niniweblog.com

فردا هم امتحان مستمر دینی دارم....برام دعا کنید بیست بشم...

niniweblog.com

و فعلا همین تا فردا......

فکر نکنید میرم با خیال راحت استراحت میکنما.....نه باید بشینم درس بخونم...

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)