شروع کار وبلاگ نیکیشروع کار وبلاگ نیکی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

چـرنـבیـات ـِـ یـہ בخے

معجزه

1391/5/8 11:23
نویسنده : :|
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلآآآآآآآآم خوبین؟؟؟چه خبرآآآ؟؟؟

niniweblog.com

امروز معجزه شدهniniweblog.comصبح بدون دخالت دست و بدون استفاده از سلاح های سرد و غیر مجاز برای سحری بیدار شدمniniweblog.com

بعد که خوابیدم تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ساعت 8 ساعت8 بیدار شدم رفتم رو کاناپه خوابیدم(طبق معمول)

niniweblog.com

دیگه چیکار کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آها از همه مهم تر رفتم تو اتاق داداشمو بازرسی کردم

niniweblog.com

اگه من بازرسی نکنم پس کی بازرسی کنه؟؟؟؟ولی راستش کاشکی نمیرفتم..آخه شتر با بارش اونجا گم میشه...اصلا نمیدونم چطور اونجا میخوابه؟؟؟من که دلم نمیاد یه لحظه هم برم اونجا....فکر کنم همه ی لباساشو از تو کمد در آورده گذاشته...نه انداخته رو تخت و میز و صندلی و زمین کلا یه چیزی اون تو..

niniweblog.com

خلاصه که اینطوریا......دیگه چیزی ندارم که بگم...باور کنین.فقط این که خوابم میآآآآآد...همین

niniweblog.com

آها هوس شیر موز هم کردم....

نظر یآآآآآدتون نره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

Windysmith
8 مرداد 91 11:04
ايشالا زودتر افطار بشه شيرموز بخوري


خخخخخخخخخ