شروع کار وبلاگ نیکیشروع کار وبلاگ نیکی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

چـرنـבیـات ـِـ یـہ בخے

خانم سروری

1390/12/25 16:43
نویسنده : :|
294 بازدید
اشتراک گذاری

 

خانم سروری خیلی دوستت دارم♥

چون 3 سال به علم من افزودی....

با این که پریا رو بیشتر از بقیه ی بچه ها دوست داشتی

و

یک بار که خیلی خوب تو ذهنم مونده به قول

معروف من رو ضایع کردی

(جلوی همه ی بچه ها)

ولی من با این که پیش ما نیستی

و

مارو تنها گذاشتی

دوستت دارم......♥

برام خیلی سخته که باور کنم

یک ساله رفتی...

با این که پریا رو بیشتر دوست داشتی

ولی

من و رویا اومدیم مسجدت...

میدونی.....

عکسی که کلاس اول با هم گرفتیم رو گذاشتم روی میزم تا همیشه

به یادت باشم.....

 

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

گریه

 

 

ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امير حسين
26 اسفند 90 23:32
. آفرين خيلي خوشگل نوشتي من ادبيات خوندم نميدونم ميدوني يا نه اما لحن نوشتت كاملاً ادبيه بازم ميگم آفرين به من و پسرم هم سر بزن و بگو چند سالته


مرسی...نظر لطفتونه...من 12 سالمه...حتما بهتون سر میزنم*-*
ilijoon
27 اسفند 90 21:06
سلام نيكي جون خوشحالم كه باهات آشنا شدم دوستت دارم


ممنونم......منم خوش حالم با شما آشنا شدم...