شروع کار وبلاگ نیکیشروع کار وبلاگ نیکی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

چـرنـבیـات ـِـ یـہ בخے

چـ ـی؟؟ کـ ـی؟؟ هـ ـا؟؟آهـ ـا!!مـ ـوضـ ـوع نـ ـداره!!

1391/4/11 16:33
نویسنده : :|
307 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سیلـــــــــــــــــــــــــــآم......

 

خوبین؟؟؟؟!!!!!!!!

خب خدارو شکر!!!!!!!!!!!!!

ههه!نمیدونم چمه؟؟!!فقط میدونم حوصلم سر رفته

راستی من مسافرت بودم

همینــــــــــــــــــــــ

فقط گفتم که گفته باشم

شاد باشین بدرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مارال فرفری
11 تیر 91 19:47
سلام گلم وب خوشگلی داری من با اجازه لینکت کردم ممنون میشم شما هم لینکم کنی راستی مارال به رای شما خاله ها تا ساعت 24 امشب احتیاج داره با رای دادن در نی نی شکلک ما رو خوشحال کنید


چشم،ممنون
مامان مارال فرفری
15 تیر 91 2:26
سلام میلاد منجی عالم رو به دوست خوبم تبریک میگم