شروع کار وبلاگ نیکیشروع کار وبلاگ نیکی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

چـرنـבیـات ـِـ یـہ בخے

موضوع بی موضوع

1391/4/29 15:28
نویسنده : :|
995 بازدید
اشتراک گذاری

من چند روزه آپ نکردم......

 

واقعا این چه وضعشه؟؟؟؟؟؟؟

به هر حال دلم برای بعضی از دوستام تنگیده...

دیروزم با دختر و پسر عمه هام و پسر عموم و عموم و عمه هام و مامان بزرگم رفتیم بیرون..

اینقدر خندیدیم که خدا میدونه.......

خلاصه جدیدا بی معرفت شدین دیگه کامنت نمیزارین...

خواهش میکنم لااقل یه نقطه هم که شده برام بزارین دلم خوش باشه....

بای فعلا......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عارفه
31 تیر 91 12:00
سلام نیکی من بهت گفتم بیا وبم چرا نیمدی
ببین اگه بری به وبلاگا سر بزنی نظر بدی خب اونا هم میان وبلاگت نظر میدن راستش از موقعی که گفتم بیا نیمدی منم اصلا دیگه دوست نداشتم بیام ولی الان اومدم ببینم چه خبره ودوباره ازت خواهش کنم بیا دوستایی شیم که به وبای هم سر بزنیم نظر بدیم خوشحال میشم بیای عزیزم
راستی من یه پیشنهاد دارم برای وبلاگت لطفا مطلباتو طولانی تر کن درباره همه چی توضیح بده مثلا گفتی ما رفتیم مسافرت بگو کجا رفتین یکم توضیح بده دربارش البته این نظر منه هر کی یه نظر داره هر جور خودت دوست داری


باور کن اومدم/چشم حتما توضیح میدم